Saturday, August 1, 2009

Hmmm...Six Word Saturday

I was over at Rebecca Jo's blog and I noticed she did Six Word Saturday. I've always wanted to join in on these but never do. Not because I don't want to but because I forget and am too late. So here is my attempt.


Waiting for Matt to come home.

Yup, this girl that prided herself on being independent is missing her boyfriend who has been gone for a few hours. Never thought I'd think it much less say it. Day 11 of living together.

4 comments:

Jingle said...

My husband is working today and I know exactly how you feel! I just want him home! LOL! Happy SITS Saturday Sharefest!!!

Kristen said...

I live at home with my parents but during the day today I just wanted to go home! haha.

Rebecca Jo said...

FUN... you joined in... it'll get addicting! Pretty soon, you'll be THINKING of how to put everything in six words! Watch & see! :)

Jen said...

Yay!! I am so glad you're excited about the Teacher swap! I totally thought of you when I came up with the idea last night! I remembered that conversation we had in the Spring and maybe one day this swap will turn into an actual blog!

Can't wait to read what you come up with for Friday!!